« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Klachtenformulier Huisartsenpraktijk StarDoc

Een vertrouwensbasis en een goed contact met de huisartsen en de praktijkmedewerkers vinden wij belangrijk voor de kwaliteit van de zorg die wij leveren. Ziek zijn is geen pretje en wij willen u zo goed mogelijk helpen. Als u niet tevreden bent over onze zorg, bespreek dit dan met een van de huisartsen; ook als de klacht over een andere praktijkmedewerker gaat.

U kunt uw beklag ook schriftelijk doen door middel van het onderstaande formulier. Wij sturen u dan binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail en bespreken daarna uw klacht intern. U krijgt een reactie binnen 3 weken (mits er geen geplande praktijkvakantie is).

Indien u er met de huisartsen niet goed uit komt, dan kunt u met uw klacht terecht bij een vertrouwenspersoon van DOKh (Alkmaar). De stappen staan beschreven op Dokh.nl en zijn uitgelegd in het pdf document Klachten en Geschillen